Posted by: prettybunny | May 6, 2009

Origami

   Denumirea provine de la cuvintele japoneze “ori” care inseamna “a indoi” si “kami” care inseamna “hartie”, deci hartie indoita.  Reprezinta modul traditional de a impaturi hartia colorata, pentru a putea reprezenta diferite animale, pasari, barci, flori etc. obtinute prin combinatii variate de suprafete si linii.

      Am inceput sa practic aceasta indeletnicire ca un mod de a imi petrece timpul liber. La inceput mi s-a parut o joaca, dar frumusetea lucrurilor rezultate din ea m-a facut sa imi schimb parerea si acum o socotesc arta. Pe langa frumusetea lor te frapeaza si simplitatea formelor care reusesc sa exprime caracteristicile esentiale ale obiectelor in cauza. Pot spune ca petrec mai mult timp admirandu-le decat contribuind la realizarea lor, deoarece sunt inca la inceput si mi se pare ca necesita foarta multa atentie si perseverenta pentru a avea cu adevarat un rezultat uimitor.

origami01-in-the-incredible-art-of-origami      origami

 


Leave a Reply

Categories

