Posted by: prettybunny | May 14, 2009

Aion: The Tower of Eternity

Nu am acordat niciodata o prea mare atentie jocurilor online (MMO). Poate doar cand eram la serviciu, aveam colegi care se jucau LOTRO si, de ce sa nu recunosc, m-am jucat si eu un pic, pentru ca parea interesant si distractiv, plus ca avea o grafica destul de reusita, asa ca era placut sa te si uiti la el, daca nu reuseai sa te joci… Si, ar mai fi CS, pe care am invat sa il joc anul trecut, tot la serviciu, deoarece toti baietii erau pasionati de acest joc si dupa ceva vreme am ajuns si eu. Bine, nu aveam cine stie ce scor, dar reuseam sa impresionez si eu cate o data. Pentru o fata, aveam tinta buna… Dar, dupa ce am vazut trailere ale jocului Aion: The Tower of Eternity, am ramas fara cuvinte. Am ramas atat de impresionata incat am intrat pe net si am inceput sa imi caut piese pentru a imi alcatui un calculator performant, ca sa ma pot bucura la maxim de tot ce poate oferi acest joc.

Site oficial: http://eu.aiononline.com/en/

In ultimele saptamani am fost fascinata de lumea pe care au creat-o cei de la NCsoft. Complexitatea jocului si a personajelor este uimitor de bine realizata pentru un joc online, cel putin dupa parerea mea.

 aion char  2008122963428651.jpg


Leave a Reply

Categories

