Posted by: prettybunny | May 16, 2009

Eurovision 2009

Trebuie sa recunosc ca niciodata pana acum nu am urmarit eurovision atat de intens si cu atatea emotii. Nu sunt cine stie ce nationalista dar ca si parte integranta din aceasta tara, ma simt  mandra atunci cand si ai nostri reusesc sa faca lucruri frumoase precum altii…

http://www.eurovision.tv/

Asa ca am urmarit cele doua semifinale cu mare interes, am ajutat-o pe sora mea sa voteze pe preferata noastra, care dupa parerea noastra merita sa castige, pentru ca este si frumoasa si are si o voce foarte impunatoare si incantatoare, chiar daca ea este micuta si blonduta (iceland). 

In asteptarea finalei de sambata, deja imi scazuse increderea pentru ca, deja erau destul de multicele melodii mult mai ok decat a noastra, asa ca entuziasmul meu nu mai era cel deodata, in concluzie nu mai asteptam decat sa vad pe ce loc intre 5 si 10 o sa se incadreze.

Intamplarea facu sa nu fiu in Bucuresti in weekend, dar eram ferm convinsa ca o sa vizionez emisiunea cu mare patima si interes pentru aflarea rezultatelor finale. Bineinteles ca nu s-a intamplat asa ceva si in momentul in care am realizat ca am pierdut aflarea lor, am intrat repede pe internet sa vad cu ochisorii mei ce se intamplase. Dar, mai bine nu mai vedeam, pentru ca in momentul in care am vazut ca eram pe locul al 19-lea m-am intristat. Adica ok, poate ca erau maxim zece melodii mai bune ca a noastra dar chiar aproape doua zeci, nu mi-a venit sa cred…

Eram oarecum ok ca pe locul doi s-a clasat cea care pe care o votasem (Yohanna -Iceland) si macar atata consolare sa am si eu. Oricum este un concurs de talente foarte frumos organizat si realizat si chiar mi-a facut placere sa il urmaresc…sau poate am prea mult timp liber🙂

Pe primul loc a fost ales/votat un tanar din Norvegia – Alexander Rybak, ce a interpretat o compozitie proprie, atat din voce cat si la vioara. A fost o moledie destul de frumoasa ce s-a bucurat si de un spectacol de dans in armonie cu melodia.  Pana la urma, cred ca a fost ok sa castige el.    

 Eurovision Song Contest 2009 Iceland Semi-Final (1)      Eurovision Song Contest 2009 Norway Semi-Final (2)

 


Leave a Reply

Categories

