Posted by: prettybunny | May 21, 2009

“my job is to have a good life!”

De obicei noaptea, in timp ce ma pregatesc de dormit, las televizorul pe antena3 pentru ca este emisiunea lui Mircea Badea. Aseara, eram mai mult intre vis si realitate, dar nu m-am putut abtine sa nu rad (defapt era mai mult rasu-plansu) la ceea ce mai avea de comentat acest om despre ce se mai intampla prin tara asta. Imi place sa il ascult cu toate ca se mai intampla sa si exagereze, uneori. Dar, eu il admir foarte mult pentru ceea ce face si ceea ce realizazea prin intermediul acestei emisiuni, ba chiar pot sa zic ca il consider vocea poporului, deoarece daca noi am avea posibilitatea sa ne exprimam liber cu privire la ce se intampla in Romania, probabil ca am spune exact ceea ce zice si el, din pacate… In weekendul acesta o sa participe la o campanie impotriva sedentarismului, care sa ii faca pe oameni sa realizeze importanta miscarii – “Miscarea contra statului”. Mie mi s-a parut foarte bine gandit si cu mult umor si care sa mai aiba si un slogan de genul “Fugi de aici!”, absolut genial!!!

La un moment dat, l-am auzit rostind aceasta mirifica fraza “my job is to have a good life”. Fraza apartine unui batranel din nu mai stiu ce orasel din Grecia. Ocupatia lui era sa aiba grija de turisti care poposeau in casa acestuia si in rest era pescar.  Intr-adevar, sa duci o viata atat de linistita si aproape lipsita de griji, probabil ca te inspira sa rostesti astfel de cuvinte. Sincer si eu imi doresc sa ajung intr-o zi sa le rostesc.

Pentru restul de informatii exista:  http://www.mircea-badea.ro/blog/    

 


Leave a Reply

Categories

