Posted by: prettybunny | May 24, 2009

In weekend la mall.

Din categoria “Ce facem in weekend? Mergem pe la mall.” asta am si facut. Ne-am hotarat sa mergem sa vedem un film. Dar nu am cazut de acord asupra unui film anume asa ca am zis ca mergem la filmul care incepe in proximitatea orei ajungerii noastre la mall. Zis si facut. Pe la 16.00 eram la mall cauntand un film. Spre surprinderea noastre era un singur film care incepea la acea ora, asa ca decizia nu a fost prea grea, doar reticenta noastra impotriva filmului ne-a dat un pic bataie de cap, dar pana la urma ne-am respectat programul. Filmul care rula la acea ora este “17 Again”. Pot spune cu sufletul impacat ca nu am mai ras atat de mult la un film de nu mai stiu cand si ca in acelasi timp a reusit sa imi smulga si o lacrima la discursul emotional pe care il sustine actorul principal. Chiar a fost un film reusit, de bun simt, cu replici haioase, cu scene pline de umor, cu o tema interesanta si bineinteles cu secvente de love story, care fac filmele americane sa fie de neuitat. In concluzie a fost de best ever film la care nu am vrut sa merg.  

  17again    17-again


Leave a Reply

Categories

