Posted by: prettybunny | May 27, 2009

Old friend

Cu ceva vreme in urma, la ziua unei prietene de a unui prieten de al meu, ce avea loc intrun club “de negrii”, cum mai zic unii club-urilor in care se asculta hip hop, r&b si rap, am zarit o cunostinta din trecut. Era o fosta colega de liceu, una din cele trei prietene cu care mi-am petrecut cei patru ani de liceu. Era impreuna cu sora unei alte prietene (pe care am recunoscut-o cu greu, pentru ca atunci cand noi eram in ultimul an ea era de abia in primul) si cu gasca ei de prieteni. A fost, pentru un moment, un sentiment placut, ce m-a cuprins in intregime si ma simteam parca eram traversata de un rau de amintiri. Amintiri din copilarie as putea sa le numesc, avand in vedere faptul ca deja au trecut sapte ani de cand am terminat liceul. Mi am facut curaj si cu speranta in suflet ca nu o confund si ca daca e ea isi va aminti si ea de mine, m-am dus sa o salut. Am vorbit un picut, am facut schimb de replici despre infatisarea noastra fizica, despre iubiti si familie si a ramas sa ne mai auzim pe viitor.  

Astazi imi spune sora-mea ca m-a caut o colega si ca nu m-ai are numarul meu de tel, dar pe al ei l-a gasit dand un search pe internet… Mi-a dat numarul ei de tel si am sunat sa vad despre ce este vorba. Dupa un schimb de vorbe de curtuoazie, am ajuns si la esenta subiectului, adica “eu ar fi trebuit sa mai am ceva de al ei de care ea avea nevoie urgent” si m-a rugat sa il caut si sa-ii dau de veste cat mai repede. Asa ca, dupa “lungi cautari indelungate” am reusit sa gasesc acel obiect si sa programez restituirea lui propritarului de drept. End of the story.

In mintea mea suna altfel ceea ce vroiam sa scriu, dar nu stiu de ce, de cateva zile nu m-ai reusesc sa exprim exact ceea ce gandesc.


Categories

