Posted by: prettybunny | May 28, 2009

Daca e miercuri e OrangeFilm!

Nu stiu cine le-a dat aceasta idee celor de la orange, dar are un super mega succes. De cand s-a lansat aceasta oferta, s-a schimbat si viziunea asupra mall-ului, cel putin in ceea ce priveste ziua de miercuri. Tot ce trebuie sa faci este sa dai un sms la 241 cu textul film, si gata, primesti un cod pentru biletul gratis. Am reusit si eu, ce e drept, cu greu, sa ajung de cateva ori la film miercurea, in sensul ca a trebuia sa fac rezervare la film cu o zi inainte, sa ajung cu cel putin o ora inainte de inceperea filmului pentru ca era de asteptat la niste cozi interminabile, iar cei de la multiplex au un soft care iti sterge rezervarea automat daca nu ajungi sa iti ridici biletul cu jumatate de ora inainte de ora inceperii filmului. In cele din urma trebuia ales cineva care sa se sacrifice (in sensul ca pierdea inceputul filmului) si sa stea la coada pentru suc si popcorn. In general asa decurge in mod normal o seara din weekend la un film de la mall. De aceea, mi-am dat seama ca daca tot timpul imi sta la dispozitie, sa profit de el si sa incep sa ma duc la film la ore in care nu multi isi permit sa se duca, de genul 14, 15 sau 16. Cum, de altfel, am si facut.

Pentru mine, orangefilm rules, pentru ca e bine venit oricand sa te duci la film si sa platesti pentru doua persoane doar un singur bilet, dar mai ales atunci cand nu ai un job.


Leave a Reply

Categories

