Posted by: prettybunny | June 1, 2009

1 Iunie

Zi frumoasa ca si mine… 1 Iunie sau mai bine zis Ziua Copilului are o semnificatie importanta pentru mine, deoarece, indiferent ce varsta voi avea, eu tot copilul lui mama si lui tata raman. Asa ca, pana voi avea si eu, la randul meu, un copil, voi sarbatorii aceasta zi amintindu-mi de cum era atunci cand eram eu doar un copilas. Adica, o fetita micuta, bruneta cu ochii mari si verzi, cumintica si plangacioasa (daca ma lua cineva de la mama din brate), ce nu se satura niciodata sa faca lucruri noi si din cele mai trasnite…

Cu gandul la copilarie si la ce imi placea mai mult sa fac atunci, adica sa ma uit la desene animate, am gasit pe net un trailer de la un film Disney – The Princess and the Frog, care urmeaza sa apara in decursul acestui an. Din ce am vazut mi s-a parut foarte bine realizat, in sensul ca pastreaza exact atmosfera filmelor Disney cu care am crescut.

 


Leave a Reply

Categories

