Posted by: prettybunny | June 16, 2009

Expozitie de arta digitala.

Astazi, dupa ce am fost la un interviu, am trecut o fuga si pe la mall, ca tot era prin apropiere. Nu am reusit sa vedem niciun film, poate si pentru ca deja le-am vazut aproape pe toate si partial pentru ca nu incepea niciunul la acea ora asa ca am decis sa plecam foarte repede. Cand, am observat, la parter, o expozitie de arta digitala. Mi s-au parut foarte frumoase tablourile expuse si am decis sa intru pe internet sa aflu mai multe despre ea, cand are loc si cine participa ca unde are loc stiam de anul trecut de la o alta expozitie “Aya Kato”. Adica la Galeria de Arta Digitala 115 situata pe str. Mihai Eminescu nr. 115. Din pacate, expozitia celor care isi aveau expuse lucrarile sub numele de ” The Art: Part Two Vault”  is coming soon. Pana atunci este afisat si un catalog cu preturi pe care pot sa il analizez cu atentie daca o sa vreu sa cumpar ceva. Preturile variau intre 400 si 1000 lei (roni) atat in functie de dimensiunile pe care le avea tabloul cat si de cata munca a fost nevoie pentru realizarea acestuia.

Official site: http://www.115.ro/

“Gloved Love” – John Conway / Anglia

[Gloved+Love_John+Conway.jpg]

“Transformation” – Archan Nair / India

[Transformation_Archan+Nair.jpg]


Leave a Reply

Categories

