Posted by: prettybunny | June 17, 2009

Update 3.0

Astazi a fost o zi importanta pentru detinatorii de Iphone, deoarece a avut loc cel mai asteptat update al anului. Noile functii si aplicatii ale telefonului au fost prezentate saptamana trecuta la Apple WWDC 2009 si promiteau multe lucruri bune si frumoase pentru Iphone.

Dupa ce am asteptat cu sufletul la gura toata ziua pentru acest update, mai spre seara in sfarsit a avut loc, iar Iphonul meu se poate bucura acum de cateva lucruri fun. Pe langa spotlight, care intr-adevar mi se pare foarte util cand ai un telefon incarcat de informatii, mi-a mai placut optiunea din ipod de shake to shuffle si cele de cut, copy si paste. Cat despre MMS, care era imperios necesar, nu m-ai vazusem telefon fara aceasta optiune de nu mai stiu cand, si restul de imbunatatiri nu cred ca le voi folosii la maxim.

Partea mai trista este ca inca nu putem folosi Itunes-ul si App store-ul asa cum trebuie. Daca am fi putut ar fi fost un telefon si mai fun decat este deja.


Leave a Reply

Categories

