Posted by: prettybunny | June 21, 2009

Restul e tacere…

Din pacate, se mai intampla sa avem parte de momente caracterizate printr-o cruzime ireala, care ne fac sa ne trezim din visul acesta atat de frumos numit viata si sa realizam ca totul e trecator pe acest pamant. Este aproape de nedescris ceea ce s-a intamplat dar asta nu inseamna ca nu s-a intamplat. Astazi, in Galati, are loc inmormantarea unei prietene de familie pe nume Ruxandra Chiscaneanu, fiica doctorilor Teodor si Luminita Chiscaneanu. In varsta de numai 22 de ani a murit intr-un cumplit accident de masina in drum spre casa. A plecat de la Bucuresti spre Galati tarziu in noapte, dupa o zi epuizanta de examene si se pare ca ar fi adormit la volan. Cu durere in suflet si fara cuvinte in fata tragediei prin care trece aceasta familie, nu pot sa mai spun decat condoleante si Dumnezeu s-o odihneasca in pace!


Responses

  1. Ruxandra mi-a fost prietena din copilarie…o asteptam in fiecare an cu mare drag la Sinaia…nU POT SA ACCEPT CA A MURIT!nu am cum. Nu cred ca am sa pot accepta vreodata.Cele mai frumoase amintiri ale copilariei mele sunt legate de ea…Te rog pe tine, daca ai, sa-mi trimiti o poza recenta cu ea. Pozele mele-s acasa si nu am nimic in format digital. Te rog mult! Multumesc

    • Buna. Si eu tot din copilarie o stiam. Eu sunt cu trei ani mai mare, dar parinti nostri sunt prieteni si asa am cunoscut-o. Din pacate eu nu mai stau in Galati si nu am poze cu ea. Imi pare sincer rau. Si eu am fost socata de moartea ei si la fel ca si tine nu imi este usor sa accept acest lucru.

  2. …o stiam pe ruxi din clasa a 4-a, imi spunea ca vrea sa se transfere de unde invatam atunci ..intamplarea a facut sa ne cunoastem,pt ca eram la clase diferite..cu timpul si eu am plecat,dar la pedagogic..din pacate drumurile noastre nu se mai intalneau zi de zi,sa pot tine legatura cu ea..dar intotdeauna am considerat-o apropiata de mine..eh,timpul a trecut..nu mai stiam nimic una de cealalta…mi-a fost dat sa aflu de aceasta tragedie..si tot nu puteam crede ca ruxi,asa cum ii placea sa-i spun nu mai e,si ca a avut parte de asa destin crud,am prins o discutie intre doua persoane, chiar pe balcescu,aproape de locuinta ei.. le auzeam cum se intristau si se mirau de aceasta teribila moarte a fiicei doctorilor..chiar treceam pe acolo si eram ingrozita si-mi spuneam poate n-am auzit bine..acasa cand am ajuns am cautat repede pe google..m-a socat tare cumplita veste..am aflat tarziu..dar poate ruxi vroia sa stiu intr-un tarziu ca acest lucru i s-a intamplat,nu degeaba cred ca am surprins discutia..sincere condol

  3. …eu dupa cum spuneam nu stiam si nu am apucat sa ajung la inmormantare,am fost plecata la londra…dar mi-as dori tare mult sa stiu unde este ingropata,sa-i aprind cate o lumanare.. (iar la mama ei nu indraznesc sa apelez,nu as vrea s-o rascolesc)din cand in cand s-o vizitez la locul de veci,imi pare rau ca nu am aflat la timp,ca nu am condus-o pe ultimul drum ..s-au vehiculat pe net niste zvonuri ciudate..nu stiu care-i adevarul de fapt..dar mai vroiam sa spun pt ca ruxi nu prea accesa siteuri de socializare..cum as putea primi niste poze cu ea? de la absolvire etc..am incercat s-o contactez o fosta colega de-a ei de liceu..am gasit-o pe un site..dar inca nu am primit raspuns.. :(( de ce ne-ai parasit,ruxi?de ce? vroiam sa te stiu in viata buna mea prietena..

  4. ..stiu demult cum ca mama lu’ruxi s-ar fi dus la o prezicatoare..si mama mea face acelasi lucru,chiar ma lua si pe mine cu ea..in fine.. si i s-ar fi spus de fiica dnei doctor ca mai tarziu ar avea o cumpana,eu cred ca acesta a fost motivul pt care nu i-a cumparat masina mult dorita..draga mea ruxi..ce dor mi-e de tine,chiar daca nu era timpul de asa maniera sa ne vedem des,dar macar sa fi auzit de bine…atatea realizari si inca multe altelea ce trebuia sa ai,nu te-ai mai putut bucura de toate astea,draga mea..de-ai fi putut fi printre noi din nou…

    • Ruxi avea 2 masini sa stii si tu.unchii mei i.au facut toate poftele dar vad ca scrii din alta poveste

  5. layla ,scrie mi te rog pe nutzy_ignat@yahoo.com


Leave a Reply

Categories

