Posted by: prettybunny | June 26, 2009

Reviste online

Luna aceasta am avut placerea sa descopar o noua surpriza placuta in ceea ce priveste categoria de reviste online. Daca pana mai recent eram sceptica la ideea ca poti fi pe deplin “satisfacuta” citind o revista online, parerea mea incepe sa se clatine din ce in ce mai mult.

She’s got nerve – Everyday me este “the” revista care mi-a capturat atentia si mi-a incantat privirea. In primul rand imi place la nebunie titlul ei pentru ca are ceva specific femeilor din secolul nostru. Trebuie sa recunoastem ca daca ar fi o fraza care sa ne caracterizeze esenta comportamentala sociala si nonsociala cred ca aceasta s-ar potrivi cel mai bine. In al doilea rand designul este captivant, subiectele sunt interesante iar imaginile care acompaniaza textul te fac sa ti doresti tot ce este prezentat in ea… Din cate am vazut este de abia la primul numar asa ca promite multe de acum incolo.

Official site: http://www.shesgotnerve.com/revista/


Leave a Reply

Categories

