Posted by: prettybunny | June 29, 2009

Transformers 2

Incredibil dar adevarat. Am fost duminica la Transformers: Revenge of the Fallen convinsa de faptul ca va fi mai putina lume la film la ora la care am fost si spre mirarea mea sala a fost plina, ocupata pana pe al doliea rand. Dupa ce a rulat timp de o saptamana iar miercuri cand a fost orange movie nu mai era nici un loc liber, chiar nu m-am gandit ca o sa fie asa, plus ca rula si la Plazza Mall si la CinemaPro. Probabil ca nu degeaba este Number 1 movie in America, adica era de asteptat, pana la urma.

Sunt impotriva mersului la film cand este foarte multa lume, deoarece spre rusinea noastra nu stim cum sa ne comportam intr-un colectiv… Sunt anumite lucruri care ar trebui respectate pentru bunastarea tuturor atunci cand cineva are de gand sa mearga intr-un cinema. De exemplu mi se par de prost gust si deranjante urmatoarele lucruri: 1. sa inceapa sa ti sune telefonul cu soneria la maxim si in loc sa il inchizi sa raspunzi si sa povestesti la telefon ce ai facut in ziua respectiva; 2. sa iti impingi picioarele in scaunul din fata ta (eu, una, am patit acest lucru de fiecare data, pana nu atrageam atentia persoanei respective nu se oprea) inteleg ca spatiu dintre randuri este mic si ca sa stai locului 2 ore nu este posibil dar cu putina atentie se poate. Prietenul meu are aproape 2 metri inaltime si nu s-a plans nimeni niciodata ca s-ar fi impins in scaunul din fata; 3. sa simulezi un act sexual. Da, am patit-o si pe asta, doi care nu mai aveau rabdare pana la toaleta, daca nu pana acasa nu se mai opreau din a se urca unul peste celalalt. Faza asta e mai mult penibila decat enervanta, dar poate ce stiu eu… Ar mai fi si vorbitul in general in timpul filmului, dar acest lucru se intampla in proportie de 90% de cand merg eu la cinema asa ca am renuntat la ideea ca nu o sa se intampla si de acum inainte. La restul inca mai am sperante ca se pot remedia. Oricum, pana atunci ma duc la cinema doar cand cred eu ca nu se duce asa de multa lume.

Transformers: Revenge of the Fallen a fost un super film. Mi-a placut chiar mai mult si decat primul. Mai multa actiune, mai multe faze fuuny, aceea picatura de romance si foarte multi transformers pare a fi cheia succesului. Cred ca a fost primul film la care am fost atat de impresionata de realizarea caracterelor transformers incat am pierdut sirul actiunii. Chiar a fost un film care m-a uimit prin imagistica si prin ce se poate realiza in zilele noastre cu niste programele pe calculator. Eu stiu despre Maya, 3D Studio Max, Cinema 4D, dar presupun ca sunt mult mai multe de atat.

Official Movie Site: http://www.transformersmovie.com/

tf2_dtop14_1024


Leave a Reply

Categories

