Posted by: prettybunny | July 5, 2009

La cirese

Nu m-am mai bucurat de asemenea sentimente din copilarie. Cu toate ca am crescut la oras si nu am avut bunici la tara am beneficiat de o mini livada in curtea casei mele. Asa ca m-am putut bucura de sentimentul placut pe care ti-l da, copil fiind, cataratul in copacii dupa roadele lui.

In acest weekend am fost plecata la munte pentru a culege roadele din gradina. Si de aceasta data am mers la cules de cirese. A fost o experienta minunata, care mi-a readus in atentie cat e de frumos sa poti sa ai parte de astfel de momente care sa iti dea satisfactia ca ceea ce ai facut tu conteaza, si nu numai pentru tine.

Intradevar nu este o joaca pentru copil. Dar probabil ca atunci cand suntem mici nu realizam la fel de bine pericolele care ne inconjoara si nu bagam de seama pericolul la care suntem expusi. In timp ce eram catarata prin copaci, mai mult decat frica de faptul ca s-ar putea rupe crecngile de sub mine si as putea cadea, am avut o spaima si mai mare, cea de insecte. Deoarece ma inspaimanta tot ce face parte din categoria de gandaci, am stat stresata ca s-ar putea atinge de mine vreo insecta, fie ea zburatoare sau taratoare.

Dupa cateva ore de cules cirese, nu mai stiu exact, oricum eram foarte obosita, am capitulat, poate si din cauza soarelui care ma batea in cap, si am plecat sa ne infruptam din “recolta” realizata. Spre deosebire de ceilalti care nu s-au putut abtine si au mancat si acolo, eu am preferat sa astept, pana erau gata spalate si numai bune de mancat. Asa-s eu, mai sceptica atunci cand vine vorba de fructe care ar putea contine si altceva in afara de propria lor pulpa.


Leave a Reply

Categories

